JazzUp Identity

Der neue Name und das Design Konzept für das Friseurgeschäft sollte zu den traditionellen Einrichtungsgegenständen wie Trockenhauben, Waschbecken, Stühlen etc. passen. Die Ausgestaltung und die Corporate Identity sollten für die Zielgruppe Damen und Herren passend sein. Das auffällige Muster der Tapete wird von den einfarbigen blauen und grünen Wänden, sowie den goldenen Grafik- und Schriftelementen aufgefangen.. Dieses Projekt wurde in Kooperation mit Barbara Hess, Architektin, umgesetzt. The new name and design concept for the hairdresser's shop had to go along with some of the traditional elements like hairdryers, sinks, chairs etc. Men an women are the target group ot the salon and so the goal was to make it convenient for both genders. The strong pattern of the wallpaper is absorbed by green and blue walls, as well as by the golden lettering and graphics. Project realised in cooperation with Barbara Hess, Architect.

JazzUp Identity
Naming, Logodesign, Identity and Interior for a hair-dresser
In cooperation with Barbara Hess, architect.

Mehr Projekte

Schotsch Identity
2010
Hengsteler Identity
2010
SMILE for www.promocjakultury.pl
2011
Waldorfschulverein Zollernalb e.V.
2017
Portrait: Wacom Pioneers of Now
2013
Gift Certificates
2012
St. Francis' Canticle of the Creatures
2010
Gourmandiserie Branding
2013
TCM Oesterle Branding
2013
KOERNER Saunabau Identity & Interior
2013
Back to Top